Publicat per

PRA01

El meu treball és una immersió en el món tenebrós i misteriós de “Fangpirus”, una sèrie de terror i misteri ambientada en un institut on els alumnes nocturns amaguen un secret mortal algun d’ells són vampirs. A través de cinc escenes  creades amb After Effects, el vídeo captura la dualitat entre la llum i la foscor del institut. Amb una combinació d’imatges, vídeos i sons, el resultat és una experiència audiovisual captivadora que submergeix l’espectador en un món d’intriga i tensió.

Enfrontar-me a aquest repte creatiu ha estat una experiència estimulant i entretinguda. Explorar el món de “Fangpirus” i recrear les escenes d’una sèrie de vampirs ha sigut emocionant, especialment considerant la meva passió per produccions com “True Blood” o “Buffy”. No obstant això, el veritable repte ha sorgit en l’ús del programa, ja que After Effects sovint es tancava inesperadament, obligant-me a repetir tasques ja completades. Aquesta dificultat tècnica ha estat un vertader dolor de cap, però malgrat això, el procés en conjunt ha estat molt gratificant i divertit.

PRA 1 – COMPOSICIÓ DIGITAL (youtube.com)

Debat0el PRA01